Vi er der, når du har brug for os!

Ring eller skriv til os når du har brug for hjælp.

Du har flere muligheder for at kontakte os uanset om din henvendelse drejer sig om Salg, Teknik eller Bogholderi.
Du kan enten gå til https://helpdesk.rackhosting.com eller skrive til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Du kan også ringe til os indenfor alm. kontortid som er alle hverdage mellem 10:00 til 16:00

Har du brug for teknisk hjælp udenfor ovenstående tidsrum, skal det være dækket af din aftales SLA (Serviceniveau aftale).

 

SLA’er der dækker udenfor alm åbningstid

Guld SLA Alle hverdage mellem 08:00-23:00
Guld+ SLA Alle hverdage døgnet rundt
Platin SLA alle dage mellem 08:00-23:00
Platin+ SLA 24*7*365

 

Har du ikke dækning under din aftale men har et akut behov for hjælp, udenfor alm. åbningstid afviser vi dig selvfølgelig ikke, men fakturerer blot efter de gældende timepriser for det tidsrum du ringer i + en timepris i startgebyr.

 

Vores alm. timepriser er pr. 1/1 2017:

Tidspunkt Pris
Hverdage 10-16 (pr. kvarter) Kr. 300,00
Hverdage 10-16 Kr. 995,00
Hverdage 16-23 Kr. 1.495,00
Hverdage 23-8 Kr. 2.495,00
Lørdag/Søndag/Helligdage Kr. 2.995,00

 

Alle priser er ekskl. moms.